Wing commander : Maverick Trailer

Scribbler

Petty Officer
Tom Cruise is celebrated, Top Gun Maverick might get an Academy Award? Our Maverick was probably forgotten last year. 🤔 Here is our version of Maverick. 😉 In English and German (including a new scene that nobody knows yet. Not even the actors😁). Have fun 😀

In English :

In German :
 
Great work - I love it! ;)
I've been to the cinema 9 times (yes, nine times) to see Top Gun Maverick last year. It's my absolute most favorite movie!
It just can't get any better... so I hope they won't publish a third part...
 
Tolle Arbeit - ich liebe es!;)
Ich war letztes Jahr neun Mal (ja, neun Mal) im Kino, um Top Gun Maverick zu sehen. Es ist mein absoluter Lieblingsfilm!
Es geht einfach nicht besser... also hoffe ich, dass sie keinen dritten Teil veröffentlichen...
Vielen Dank 😃
Wow 9mal. Nicht schlecht. Auch meine Neugier liegt nur auf den Flugszenen muss ich sagen. 😉
 
Last edited:
Tolle Arbeit - ich liebe es!;)
Ich war letztes Jahr neun Mal (ja, neun Mal) im Kino, um Top Gun Maverick zu sehen. Es ist mein absoluter Lieblingsfilm!
Es geht einfach nicht besser... also hoffe ich, dass sie keinen dritten Teil veröffentlichen...
Aber ich muss zugeben, dass die deutsche Version besser geworden ist. Denn die Tonspur war schwer abzugleichen. Da die Dialoge teilweise zu leise waren, empfehle ich euch beide Fassungen anzuschauen😉
 
Aber ich muss zugeben, dass die deutsche Version besser geworden ist. Denn die Tonspur war schwer abzugleichen. Da die Dialoge teilweise zu leise waren, empfehle ich euch beide Fassungen anzuschauen😉
I hope you don't mind me answering in English... but it's easier for the others to understand.
Even though I'm a native German speaker (obviously from Germany), I've seen lots of movies in English, because I just wanted to hear the original voice of the actors.
However, I must say that I usually - but not always - like the German version better, because I have the feeling that much more feeling is put into the emphasis. An example is the old B-movie "Street Fighter" with Jean Claude van Damme from 1994. In German language many things are just funnier... please do not misunderstand. English is often simply short and direct...

In contrast, however, I can't imagine ever playing Privateer with a German translation and German soundtrack. That just wouldn't fit!
 
Back
Top